OECD, 4 Mayıs 2021 Salı günü CEST 09: 30'da (TSİ 10:30)öğrencilerin okuma becerilerini dijital dünyada geliştirmeye yönelik yeni bir PISA raporu yayınlayacak.
Rapor, dünyanın dört bir yanındaki 15 yaşındaki öğrencilerin teknoloji açısından zengin 21. yüzyılda gezinmek için okuma becerilerini nasıl geliştirdiklerini araştırıyor ve öğrencilerin yeni bilgi dünyasında gezinme kapasitelerini güçlendirmenin potansiyel yollarına ışık tutuyor.
Ülkelerin ortaya çıkan dijital bölünmelerle mücadele etme çabalarını nasıl iki katına çıkarması gerektiğini vurgulayan raporda, öğretmenlerin öğrencilerin süregelen belirsizliği aşmalarına ve karmaşıklığı yönetmelerine yardımcı olmak için neler yapabileceğini de araştırmaktadır. Öğrencilerin dijital teknolojilere erişiminin ve bunların nasıl kullanılacağına ilişkin eğitimin, ülkeler ve öğrencilerin sosyo-ekonomik profilleri arasında büyük farklılıklar gösterdiği de önemli bulgular arasında.
Lansmanı çevrimiçi izlemek için kayıt linki:
https://meetoecd1.zoom.us/webinar/register/WN_pzDqP4EoTWu9fqmVF0bfpg
- NEVÜ Erasmus+ KA131 Projesinde Artan Hibelerle Eğitim-Öğretimde Kaliteyi Yükseltiyor
- NEVÜ Alman Dili Eğitimi ile Konstantin Preslavsky University of Shumen Arasında Erasmus+ İkili Anlaşması İmzalandı
- "Türkiye Ulusal Ajansı ile Erasmus+: Erasmus+'ta Öncelikler Var” Podcast Serisi
- 2026 yılı Kore Hükümeti Lisans Burs Programı (GKS) İlanı
- Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi’nden Japonya’daki İki Üniversite ile İş Birliği Anlaşması
- Portekiz- ESC Projesi Katılımcı Çağrısı
- Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Öğrenci Bilgilendirme Toplantısı
- MSc and PhD positions at Mackenzie Presbyterian University (MPU), São Paulo, Brazil
- Hollanda Bursları
- Romanya Ticaret Bakanlığı Bursları